Nederlanden
 

Verzenden & retouren

Garantie en Return

Welkom bij fixetdoorn.nl. Wij zijn trots op onze kwaliteit van het product en een strenge kwaliteitscontrole te houden, maar bieden u een maximale gemoedsrust, bieden wij een uitgebreid 30 Dagen Return garantie.

Hier is onze garantie proces in 10 punten:
1.You kunnen items binnen 30 dagen terug te keren na de bevalling. We hebben een vriendelijke klantenservice, wij zijn er om u te dienen. Het enige wat u hoeft te doen is om ons te contacteren, en beschrijf het probleem of de terugkeer reden samen met uw bestelnummer en de daarmee verband houdende SKU-nummer.
2. Als uw product beschadigd aankomt of kapot is, dan kunt u ons helpen door het sturen van duidelijke foto's met een goede verlichting van het gebrek voor elk getroffen, onder andere in de verpakking van de post en de levering doos.
3.Indien koper heeft de verkeerde maat / kleur gekozen of doet alsof het artikel (artikel niet defect is), kunnen we terugkeer toestaan ​​zodra we alle informatie in punt ontvangen 1. De klant is verantwoordelijk voor alle verzendkosten gemaakte kosten op geretourneerde / geruilde koopwaar .

.4.Despite onze strikte QC procedure in uitzonderlijke gevallen, dingen gebeuren ... Als het item dat u hebt ontvangen onjuist is of als onze omvang verkeerd is, neem dan zo vriendelijk volg de stappen: - Verkeerde items: stuur ons dan foto's met een goede verlichting van het object en verpakkingen en etiketten van het product dat u hebt ontvangen
. - Grootte zaken: gelieve ons te contacteren met uw ordernummer, de artikelcode, staat het formaat dat u hebt besteld en de grootte die u hebt ontvangen. Gelieve ons te informeren of de fitting te groot of te groot.
Zodra we hebben bevestigd dat we stuurde de verkeerde maat, zullen we een alternatief product of terugbetaling verzending naar uw Rosegal Wallet als een tegoedbon of op uw betaalrekening.
-Als u hebt gekocht het verkeerde item of het onjuist is, gelieve ons te informeren. We kunnen toestaan ​​om het product terug naar ons terug te keren voor een productwaarde terugbetaling of omruiling. Verzendkosten om terug te keren de items zijn op kosten van de klant.

5.Please vriendelijk altijd contact met ons op om de terugkeer adres op te halen bij uw terugkeer reden dan ook (zie punt 1). Gelieve niet terug te sturen uw item (s) totdat we antwoord terug om u met de juiste adres - dit is niet dezelfde als die op uw pakket
.
6.Alle artikelen moeten worden teruggestuurd in hun originele staat en verpakking, ongedragen, ongewassen, met alle tags duidelijk verbonden met eventuele bijbehorende accessoires die waren opgenomen. Retourneren van producten die zijn vervuild, zijn op enigerlei wijze gewijzigd of niet voldoen aan de boven en zullen niet worden aanvaard.
7.Please verzenden het pakket via geregistreerd luchtpost volgens onze RMA formulier instructies alleen zo dat uw punt ons gemakkelijk kunnen bereiken. NIET het item met Verzending methoden zoals DHL, UPS of Fedex terugkeren. Als u dat doet, kan het item worden uitgesteld in de Chinese douane. Bovendien zal de douane kosten worden opgelegd. Aangezien de invoerbelastingen zijn meestal duurder dan het item zelf, zullen we niet in staat zijn om het pakket te ontvangen.
Vragen neem dan gerust CONTACT MET ONS, WIJ ZIJN ER VOOR JOU.
Terug